ESPAIS D'APRENENTATGE

BIBLIOTECA.

És el principal recurs de la nostra escola  per a promoure i fomentar el gust per la lectura. El fons documental que disposa esdevé una important font d'informació pels treballs de recerca i representa un potent instrument en el marc del treball general de la llengua, tant oral com escrita.

SALA GRAN

És l’espai destinat principalment a les activitats d'Educació Física. És també l'espai de trobada d’ alumnes i mestres per a la realització d’actes col·lectius. S'hi realitzen conferències, cursos i activitats amb el conjunt de la comunitat educativa.

AULA DE PLÀSTICA.

Hem equipat i habilitat aquesta aula com a espai de treball per a l’expressió plàstica. Realitzem tallers i activitats pròpies de l'àrea d'educació artística en aquest àmbit.

AULA DE MÚSICA

És l’espai on es desenvolupen les activitats de cant coral i les pròpies del currículum de l'àmbit musical.

AULA DE CIÈNCIES

És l’espai específic per al desenvolupament dels tallers relacionats amb el coneixement científic. S’hi duen a terme activitats de recerca, observació i descoberta d’aspectes relacionats amb el medi natural.

SALA DE PSICOMOTRICITAT

Permet el desenvolupament motriu i el coneixement del cos i de les seves possibilitats d'acció. S'hi desenvolupen les activitats de psicomotricitat de l'Educació infantil. També s'utilitza com a sala de projecció i espai de trobada dels alumnes d’aquesta etapa.

SALA DE RÀDIO

Petit estudi radiofònic destinat a la producció dels programes de ràdio escolar i els materials sonors.

AULA D'INFORMÀTICA

Conjuntament amb els ordinadors portàtils i els equipaments a les aules permet avançar en el domini de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) i la realització d'activitats que requereixen cerca d'informació i manipul·lació de dades.

MENJADOR ESCOLAR

El Servei del Menjador Escolar és responsabilitat del Consell Comarcal del Priorat, que mitjançant concurs ha adjudicat la gestió a l’empresa Adara. S’encarrega d’oferir una alimentació equilibrada als nens i nenes que en fan ús i facilita l’adquisició correcta d’uns bons hàbits  a l’hora dels àpats. Afavoreix també el coneixement dels aliments  i de les seves propietats nutricionals.

PATIS DE L'ESCOLA

Escola Antoni Vilanova