CELEBRACIÓ CENTENARI.

10 DE SETEMBRE DE 2016.

EL VÍDEO DEL CENTENARI. Escola Antoni Vilanova 1916-2016

Celebració del Centenari de la nostra escola!

Celebrem 100 Anys!

Aquest és el nom de la nostra revista on-line que s'ha realitzat en motiu del centenari.

Esperem que us agradi!

INFORMATIU COMARQUES DE TV3.

LA TEVA FOTOGRAFIA DEL CENTENARI

Els participants a l'exposició es podeu descarregar la vostra fotografia des del següent enllaç.

PHOTOCALL DEL CENTENARI

EXPOSICIÓ DEL CENTENARI. CONSTRUÏM L'ESCOLA DEL SEGLE XXI

El passat mes d'abril vam tenir oberta l'exposició  a la sala de l'absis del castell del nostre poble.

Vam exposar treballs dels nostres alumnes, fotografies, materials i objectes de l'època en què es va inaugurar l'escola. Tot un seguit de panells informatius explicaven la preparació del projecte i els detalls de construcció de l'edifici.

Volem agrair a tothom la col·laboració i les visites!

CONCURS LOGOTIP DEL CENTENARI

CARNAVAL 2016

El Carnaval de l'Escola, com en els darrers cursos, es centra en un tema que cada nivell desenvolupa en una disfressa particular. Aquest 2016, en motiu del centenari, els nens i nenes de l'escola han confeccionat màscares i barrets que simbolitzen algun objecte escolar o representatiu de l'edifici de l'escola.

LA CANÇÓ DEL CENTENARI

Els alumnes de 5è han enregistrat al Camp d'Aprenentatge Pau Casals la cançó "Cent emocions tens" escrita i coreografiada pels alumnes en motiu del nostre centenari.

LA CANÇÓ DEL CENTENARI DE L'ESCOLA. CENT EMOCIONS TENS.

Els alumnes de 5è han enregistrat al Cda Pau Casals la cançó per commemorar el centenari de l'escola.

DENIP. DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU 2016

El divendres 29 de gener els alumnes i mestres de l'escola vam anar a la Pl. de la Quartera.

Allí vam commemorar el dia Escolar de la No Violència i la Pau. Aquest any el vàrem dedicar al "Dret a l'Educació", sent aquesta la primera activitat relacionada amb el centenàri de l'edifici de la nostra escola.  Els alumnes van llegir records escolar escrits pels seus familiars i després vam cantar la cançó Tutira Mai en llengua maorí

Aquí deixem un petit recull d'aquell moment tan intens.

INICIEM L'ANY DEL CENTENARI.

Escola Antoni Vilanova
Av. de Reus, 2